משלוחי כמהין טריות איטלקיות ברחבי העולם

כידוע, איטליה היא המדינה שבה נולדים ועוזבים כמהין, אם כי עבור סוגים וזמנים מסוימים של השנה היא נאספת גם מחלקים אחרים של העולם. כאן במגזר זה בו חשוב לשים לב לאירועים השוטפים נמצא העסק המקושר למסחר אלקטרוני ממנו ניתן לנהל שוק מקומי עם חנות ומכירות מקוונות ואפשרות למשלוח בדרך האוויר עם שליחים מובילים בעולם. כמהין לבנות ושחורות בכל עונה.

פטריות כמהין הן אחת המתנות היקרות ביותר בטבע, וזמינות באופן חולף במהלך עונתן. כמהין שנלקחו משורשי העצים בחשאיות רבה ביער, הן ארציות ומשכרות. הניחוח הייחודי שלהם נתן השראה לברק קולינרי במשך מאות שנים.

כמהין טריות איטלקיות

כמהין טריות איטלקיות הן מעדנים מוערכים מאוד הידועים בארומה, הטעם והנדירות הייחודיים שלהם. פטריות כמהין הן פטריות תת קרקעיות הגדלות בהרמוניה עם שורשי עצים מסוימים, כגון אלון, אגוזי לוז ואשור. איטליה ידועה בהפקת כמהין מהטובות בעולם, והן קשורות במיוחד לאזורים כמו פיימונטה, טוסקנה ואומבריה.

סוגים שונים של כמהין טריות איטלקיות

ישנם מספר סוגים של כמהין שנמצאו באיטליה, אך הסוגים המבוקשים ביותר הם כמהין לבן (Tuber magnatum) וכמהין שחור (Tuber melanosporum). כמהין לבנות נחשבות לעתים קרובות ליוקרתיות והיקרות ביותר, בעוד שלכמהין שחורות יש טעם ייחודי וארצי. סוגים בולטים אחרים של כמהין איטלקיות כוללים את הכמהין השחור של הקיץ (Tuber aestivum) ואת הכמהין השחור של החורף (Tuber brumale).

כמהין איטלקיות טריות נקצרות בדרך כלל בעונות מסוימות. עונת הכמהין הלבן נמשכת מאוקטובר עד דצמבר, ואילו עונת הכמהין השחור נמשכת מנובמבר עד מרץ. תקופות אלה הן כאשר כמהין נמצאות בשיאן מבחינת טעם וארומה.

המראה של כמהין איטלקיות משתנה בהתאם לסוג ולבשלות. לכמהין לבנות יש חיצוני חלק, צהוב חיוור עד בז’, בעוד שלכמהין שחורות יש שכבה חיצונית מחוספסת, חומה – שחורה. גודל הכמהין יכול לנוע בין דגימות קטנות בגודל אפונה לדגימות גדולות יותר בגודל אגרוף.

מה שבאמת מבדיל בין כמהין איטלקיות הוא הניחוח והטעם שלהן. לכמהין לבנות יש ניחוח חריף ומושק שמתואר לעתים קרובות כשילוב של שום, ארציות ורמזים לדבש. יש להם טעם ייחודי ואינטנסיבי שיכול להעלות צלחת לגבהים יוצאי דופן. כמהין שחורות, לעומת זאת, מציעות ניחוח ארצי ואגוזי בולט יותר, עם טעם מעודן של שום המשפר מנות מלוחות.

כמהין איטלקיות מוערכות מאוד בגסטרונומיה ומשמשות במשורה בשל טבען החזק. הם בדרך כלל מגולחים או מגוררים על צלחות ממש לפני ההגשה, ומאפשרים לריח השובה שלהם להחדיר את המנה. זיווגים פופולריים של כמהין כוללים פסטה, ריזוטו, ביצים, גבינה ומנות בשריות.

בשל נדירותם ותהליך הקטיף עתיר העבודה שלהם, כמהין טריות איטלקיות יכולות להיות יקרות למדי. עם זאת, טעמם יוצא הדופן וניסיונם החושי הופכים אותם למרכיב מותרות אמיתי המבוקש על ידי חובבי אוכל ושפים ברחבי העולם.

שוק ייצוא הכמהין הטרי

שוק ייצוא הכמהין הטרי מתגאה במחזור של 6 מיליארד דולר ועוד 15 מיליארד למוצרי כמהין. ערכים אלה נועדו לגדול בהתחשב באפשרות של גידול כמהין המאפשר נטיעת עצים שייצרו כמהין שחורות יקרות וקיץ. במגזר זה האפשרות של הזיכיון תהיה זמינה למכירה חוזרת בחנות ובאינטרנט.

ייבא את הכמהין הטרי האיטלקי שלנו

בין אם אתם רוצים לגוון את הארוחות הביתיות היומיומיות שלכם או את תפריט המסעדה שלכם, קחו את הכמהין האיטלקיים הטריים הטובים ביותר ואת המוצרים הנגזרים מ – TrufflEat. אנו מספקים ברחבי העולם באמצעות שירותי DHL והזמנות משלוחים תוך יומיים. כדי להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר עם ההגעה, אנו משתמשים במיכלי בקרת טמפרטורה עבור כמהין טריות וקפואות.